Jak to się zaczęło?




Gdy pierwszy raz zaproponowano mi wzięcie udziału w spotkaniu dotyczącym działalności w firmie Oriflame od razu odmówiłam. JA miałabym biegać z katalogiem, nagabywać ludzi i wciskać im produkty, których jakości i skuteczności nie znam? O nie!

Odmówiłam wtedy, odmówiłam również wielokrotnie w późniejszym czasie.

Pewnego dnia dojrzałam jednak do tego, by poznać zasady działania znanej mi od lat firmy kosmetycznej. Przecież uwielbiam wszelkiego rodzaju kosmetyki!Zostałam zaproszona na krótkie spotkanie online, na którym przedstawione zostały korzyści z dołączenia do Oriflame. Już po pierwszym spotkaniu wiedziałam, że jest ich naprawdę sporo. Przemyślałam sprawę i postanowiłam spróbować. Wiedziałam, że nic nie tracę, a mogę sporo zyskać. 

Gdybym miała wybrać najważniejsze dla mnie korzyści płynące z przystąpienia do Oriflame, wymieniłabym poniższe: 
  • spora zniżka na kosmetyki,
  • darmowe szkolenia kosmetyczne,
  • programy bonusowe ze świetnymi nagrodami,
  • nic nie inwestujesz,
  • nie musisz robić zamówień ani regularnie, ani na określoną kwotę!
Ponadto dzięki Oriflame poznałam wiele ciekawych osób i otworzyłam się na świat. Będę polecać ten krok każdemu!


Już dziś możesz dołączyć do nas:
lub zakupić świetne kosmetyki z dostawą do domu:
https://pl.oriflame.com/?store=2212445

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Siostry Ori , Blogger